Zoekmachine optimalisatie (SEO) en social media marketing zijn nu onverbiddelijk verbonden met elke moderne website optimalisatie strategie. Het veranderende scenario tussen Google Yahoo en Bing zal er ongetwijfeld toe leiden dat de social media marketing uit zijn voegen wordt geblazen. Een voorbeeld van goed geaccepteerde social media marketing is SEO. Het semantisch zoeken gaat het moeilijker maken voor de gemiddelde gebruiker om onderscheid te maken tussen de Facebook en reguliere zoekresultaten, maar het web past zich aan aan de verandering en de voordelen grenzeloos, inclusief de bekendheid van de bedrijven, producten & diensten door SEO  en de algehele gebruikerservaring. Google’s infrastructurele veranderingen zijn gericht op de belangrijkste gebruikers op het web – degenen die een schat aan kennis hebben, actief zoeken naar een zoekopdracht en niet “wordripting” zijn – dat wil zeggen, ze typen de woorden in hun zoekopdracht niet uit. Dus, hoe kunt u SEO uw website voor deze zoekopdracht? Stel, u hebt een live chat-klantenservice op uw website. U hebt al uw “Over ons”-pagina en uw contactformulier is prominent aanwezig. Deze “Over ons” pagina is de belangrijkste pagina voor een bedrijf en/of organisatie, meestal bovenaan uw hoofdnavigatiepagina. Hoe kan Google uw “Over ons”-pagina indexeren? 

online-infinity.nl